Likya Yolu

Likya Yolu yokuştur. Ama bene na?

Küçük Bir Özgürlük

Likya Yolu Fethiye’den Antalya’ya kadar olan, dünyanın en iyi 10 uzun mesafe doğa yürüyüşü rotası arasında gösterilen 509 km’lik bir yol. Bu yolun rehber kitabı ve haritası mevcut. Yürüyüş esnasında yolunuzu kayalara veya ağaçlara konan kırmızı beyaz işaretler sayesinde buluyorsunuz. Ayrıca bazı kavşak noktalarında sarı tabelalar var. Bir çok antik şehir ve mükemmel Akdeniz doğası size eşlik ediyor. Kesinlikle tavsiye ederim.

2012’de rotanın başladığı yer olan Fethiye Ovacık’tan Kabak koyuna kadar eşimle birlikte yürümüştüm. Çadırmızı da kelebekler vadisinde kurmuştuk. Daha sonra ben bir gece kamplı olarak Xhantos’a kadar yürümüştüm.

2016 yılının Şubat ayında beş gün olarak planladığım bu etaba Xhantos’tan başlayıp, Antiphellos’ta yani Antalya’nın Kaş ilçesinde bitirdim. Bu seferki yürüyüş 120 kilometreydi. Konaklama için çadır değil otel, pansiyon ve köy evi tercih ettim. Bir dahaki etabı Kaş’tan başlayarak planlayacağım.

Yürüyüşe çıkmadan en az bir hafta önce çantanızın içinde neler olacağına dair bir fikriniz olmalı. Eşyalarınızı yerleştirmeden önce benim yaptığım gibi…

View original post 256 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

